Lo cacao de la FACAO (versión n’aragonés)

En català, en castellano  and in english.

“Güe, 6 de marzo de 2008, ha estau un diya espezial, porque grazias ta os blaveros d’a Francha emos conoxiu o mondongo de l’estau. Fa un tiempo denunziemos en poblico que Facao yera un cuco d’a estrema dreita biolenta en a Francha. No en febamos porque ellos piensen diferén que no nusatros sobre a luenga aragonesa. En denunziemos porque han promobiu a biolenzia, han feito manifestazions con partius d’estrema dreita, s’arroclan con atras collas biolentas y han pertenexiu a partius que reniegan d’os menimos prinzipios democraticos. No yera una fateza. As consecuenzias d’ixa denunzia son, por l’inte, que nusatros emos sufriu un prozeso chudizial, una detenzión a mans d’a polizia, un estanza en a garchola y a confiscazión por tiempo indeterminau de mobils y informazión presonal. Agora yera a millor oportunidat ta esfender a nuestra denunzia poblica y la faigamos plegar a toz os puestos an quieren que mos callemos.”

En ista pachina puez trobar o relato d’o prozeso chudizial que sufren as presonas que han denunziato en poblico as rilazions dente Facao y a estrema dreita, asinas como a posterior detenzión, estanza en garchola y confiscazión de propiedaz feita por a polizia. Podez siñar en solidaridat a las denunzias poblicas y informar-tos d’as dos berdaz d’a Facao: “Qué esfienden sobre o catalán en a Francha” y “qué autibidaz d’asoziazión con a estrema dreita y apolochía d’a biolenzia en fan. Por fabor, esparde tota ista informazión dentre la chen que li pueda intresar.

Manifestazión d’a FACAO con a partizipazión de Democracia Nacional.
(Zaragoza 18/09/2003)

Manifestazión d’a FACAO con o logo de Democrazia Nacional.

Articlo de Ángel Hernández, presidén d’a FACAO esfendiendo a biolenzia: -en castellano-

El president de Facao fa apologia de la violència

Sorprendido un líder anticatalanista con pegatinas de “Fraga catalana” (Heraldo de Aragón, 26 de mayo de 2007)

“En las últimas semanas se han visto proliferar adhesivos procatalanistas por la ciudad, pero lo que ha dejado perplejos a los vecinos ha sido descubrir que, en la madrugada del viernes, la Policía Local descubrió pegándolos al presidente de la FACAO (Federación de Asociaciones Culturales del Aragón Oriental), Ángel Hernández, abanderado de las políticas anticatalanistas. La Policía trasladó su informe a la Junta Electoral de la zona de Fraga. (…) incluso había publicado en el diario digital local un artículo con fotografías adjuntas de las polémicas pegatinas, criticando la inoperancia del Ayuntamiento en este asunto. En ese artículo aseguraba que “el origen de dichas pegatinas son las entidades pancatalanistas que hay en Fraga, todas ellas centradas en el Casal catalanista Jaume I, cuyo objetivo básico es catalanizar esta parte de Aragón” y lamentaba que el Ayuntamiento no aplicara en estos casos su nueva ordenanza cívica de convivencia ciudadana, que endurece las sanciones por comportamientos incívicos. Una ordenanza que ahora se le aplicará a él mismo. [más información]




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: